چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1401 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1401و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت
 
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 
یا مقلّب القلوب و الابصار      یا مدبّر الیل و النهار
 
         یا محوّل الحول و الاحوال        حوّل حالنا الی احسن الحال

 

بهار آغاز همیشگی خلقت و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و الهام بخش رویشی مجدد و نویدی برای شروعی دوباره و آغاز نو شدن هاست؛ نوروز شروع تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی  است.

سال 1400 را در حالی به پایان می رسانیم که علیرغم تمامی تلاش ها، بار دیگر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان این آب و خاک را شاهد بوده ایم؛ هجمه هایی که نبض اقتصاد میهن عزیزمان را هدف گرفتند و سعی کردند تا با دشوار کردن شرایط معیشتی، راه را برای حصول نیت های ناصواب خود هموار سازند.

در این شرایط، تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان محترم شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه ذخیره سازی و عملیات صادرات نفت خام و میعانات گازی و پشتیبانی از فرایند تولید نفت و گاز و تامین حیات اقتصادی میهن عزیزمان، فصل تازه ای از امید را برای هموطنانمان رقم زد.

در سال جدید نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، با استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود ، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت 29 اسفند سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت کشور ، بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای ارزنده همه همکاران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر و تشکر نموده و فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به تک تک این عزیزان و خانواده های محترم آنان تبریک عرض نمایم.

سربلندی، سلامتی، آرامش و آسایش همه عزیزان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم و امیدوارم در سال پیش رو نیز با روحیه‌ای مضاعف و عملکردی ستودنی در پرتو عنایات خداوند منان و دعای خیر حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) همچنان در مسیر تعالی صنعت پرافتخار نفت و اعتلای میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز باشید.

(شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰) ۲۱:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید