چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۲۱
IOTC
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:

نظام اصلاحی جبران خدمات کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت به زودی عملیاتی می شود

نظام اصلاحی جبران خدمات کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت به زودی عملیاتی می شود

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در بازدید از پایانه نفتی خارگ ، این پایانه را به عنوان چشم و چراغ صنعت نفت یاد کرد و از فعالیت های انجام شده در حوزه های عملیاتی و ساخت داخل تجهیزات مورد نیاز قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مهدی علی مددی در بازدید از اسکله صادراتی تی پایانه نفتی خارگ اظهار داشت :  جزیره پرفروغ و مقام خارگ منطقه عملیاتی و چشم و چراغ صنعت نفت می باشد و خیلی خوشحال هستیم که در جمع همکاران صنعت نفت در این منطقه عملیاتی حضور پیدا کردیم. 

وی هدف از این بازدید را ابلاغ پیام مقام عالی وزارت مبنی بر لزوم  شناسایی مشکلات و چالشهای نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: طی بازدید دوروزه  توانستیم  نشستهای خوبی با همکاران داشته باشیم موضوعات و چالش های آن ها را بشنویم و به فضل خدا بتوانیم راهکارهای مناسب در جهت رفع این مشکلات اتخاذ کنیم که دغدغه‌های کاری  این عزیزان به حداقل رسد.  

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با تقدیر از فعالیت های انجام شده در  شرکت پایانه های نفتی گفت : در شرایط حال کشور  انصافاً جا دارد تشکر کنم از همکاران عزیز در شرکت پایانه های نفتی ایران  که واقعاً با جان و دل این تاسیسات را به این خوبی نگهداری کردند و کل کار عملیات دریافت ، ذخیره سازی و صادرات  نفت را به نحو احسن دارند پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد : اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه ساخت داخل تجهیزات و قطعات مورد نیاز و ارتباط با مراکز پژوهشی و علمی  جای بسی خوشحالی است  و در این حوزه ارتباطات خوبی با  شرکت‌های دانش‌بنیان  و سازندگان داخلی برقرار شده است. 

مددی ادامه داد :  در بحث قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر صنعت نفت که مشمول بند "و" ماده 44 هستند ، مشکلات تخصیص  سمت سازمانی آن ها  مرتفع شد و  فرایند استخدام و تبدیل وضعیت از قراردادی به  رسمی آنها در شرف انجام و  پیگیری است و در خصوص مشمولین بند دال تبصره ۲۰ هم که تعداد آن  نزدیک به ۱۸ هزار نفر هستند  مراحل شناسایی آنها  انجام شده و به زودی  بخشنامه مربوط به این قانون در صنعت نفت نیز با هماهنگی با سازمان اداری استخدامی کشور نهایی و مراحل تبدیل وضعیت آنها از پیمانکاری به رسمی انجام خواهد شد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت  تاکید کرد : مطالعات طرح نظام جبران خدمات کارکنان قرارداد مدت موقت انجام شده و کلیات طرح به تایید مقام عالی وزارت رسیده است و درصدد آن هستیم تا در راستای رفع دغدغه های آنها  از اول بهمن ماه جاری که ماه پیروزی انقلاب اسلامی است این نظام جبران خدمات این عزیزان اصلاح و ابلاغ شود. 

 

بازدید علی مددی 12

بازدید علی مددی 21
بازدید علی مددی 19
بازدید علی مددی 18
بازدید علی مددی 17
بازدید علی مددی 16
بازدید علی مددی 10

بازدید علی مددی 3
بازدید علی مددی 2

بازدید علی مددی 20

بازدید علی مددی 8
بازدید علی مددی 7
بازدید علی مددی 6

بازدید علی مددی 9

بازدید علی مددی 11

بازدید علی مددی 13

بازدید علی مددی 1

عکس : محمد پنهان 

(جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰) ۱۶:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید