چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶
IOTC

حمایت همه جانبه پایانه های نفتی ایران از صنایع داخلی

حمایت همه جانبه پایانه های نفتی ایران از صنایع داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: تامین حداکثری نیازهای شرکت پایانه های نفتی ایران ازصنعتگران داخلی, دردستور کارمدیران این شرکت قرارگرفته و با جدیت دنبال می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروزموسوی در بازدید از شرکت کشتی سازی اروندان در بندرخرمشهر با اعلام این مطلب  گفت:  شرکت های  دولتی باید از سازندگان تولیدات  داخلی که توانسته اند با به کارگیری الزامات  و استاندارد های  جهانی به  سطح  کیفی قابل قبولی به ویژه  استاداردهای  مورد قبول نفت  برسانند  حمایت کنند.

وی گفت: در سالی که مزین شده به  سال جهاد اقتصادی  نباید دست روی دست گذاشت  و باید صنایع مرتبط با ماموریت های صنعت نفت از جمله شرکت های کشتی سازی را برای رقابت با  شرکت های آمریکایی و اروپایی  آماده کنیم به همین منظور,  یقینا حمایت  صنعت نفت, توسعه صنعت کشتی سازی کشور را در پی خواهد داشت .

 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد:  تنوع  محصولات  و تعداد شرکت های  کشتی سازی  در داخل کشور بیشتر شود ونیازهای شرکت  پایانه ها  برای  تامین یدک کش ها, کشتی های مسافری و  کاتاماران و...به  طور کامل از داخل تامین شود.

 موسوی تصریح کرد: یکی از نیازهای عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران, شناورهای  پشتیبانی از عملیات پهلوگیری و جداسازی نفت کش هاست که  تولیدات  داخلی می توانند به پایداری  و ارتقائ  زنجیره تولید  نفت و گاز کشورکمک  نمایند.

 برپایه این گزارش, مدیرعامل  پایانه های نفتی ایران به همراه اعضای هیات مدیره در راستای  حمایت از صنایع  داخلی  و ارتقائ  توان رقابتی  بخش خصوصی  با بازارهای جهانی, از تعدادی از شرکت های خصوصی کشور  بازدید  کردند که بازدید از شرکت کشتی سازی اروندان نیز از آن جمله  بود.

 

(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید