چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
IOTC
با وجود شرایط طوفانی خلیج فارس؛

پهلودهی نفتکش غول پیکر در پایانه نفتی خارگ

پهلودهی نفتکش غول پیکر در پایانه نفتی خارگ

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با بیان شرایط نامساعد و مواج خلیج فارس برای پهلودهی نفتکش ها در پایانه نفتی خارگ طی روز های اخیر اظهار داشت: با تلاش کارکنان عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ ، نفتکش 320 هزار تنی به صورت ایمن و در کمترین زمان به اسکله صادراتی پایانه نفتی خارگ پهلو داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت :فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی ، عملیاتی و تخصصی همواره همسو با سیاست‌های راهبردی صنعت نفت در زمینه ذخیره سازی و صادرات نفت خام با انجام فرایندهای ذخیره سازی، اندازه گیری،پهلودهی، بارگیری و جداسازی نفتکش‌ها در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : طبق برنامه ریزی قبلی و علیرغم شرایط نامساعد هوا و مواج بودن دریا به دلیل نیاز عملیاتی و پشتیبانی از تولید، تلاشگران عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ با ارزیابی کلیه ریسک های عملیاتی و تلاش کم سابقه، اقدام به پهلودهی نفتکش 320هزارتنی به اسکله غربی نمودند.

 

اسدروز تاکید کرد : این عملیات در حالی که سرعت ورزش باد به 20 تا 25 گره دریایی و ارتفاع موج بین 6 تا 7 فوت بود انجام گرفت .

 
(شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید