چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۲۱
IOTC

معارفه رئیس حراست پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد / گزارش تصویری

معارفه رئیس حراست پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد / گزارش تصویری

مراسم تکریم کاظم آشوریان و معارفه مسعود امیری، رئیس حراست پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با حضور محمدرضا سیفی رئیس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست پایانه میعانات گازی پارس جنوبی دوشنبه  (3 خرداد ماه ) با حضور محمدرضا سیفی رییس حراست ، سیدعلی میری رییس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی و علی محمد ابوالحسنی مشاور مدیرعامل و روسای ادارات برگزار شد.
 

در این مراسم محمدرضا سیفی با اشاره به جایگاه حراست در سازمان اظهارداشت : حراست باید تلاش کند محیطی امن و آرام جهت رشد و ارتقاء پیشرفت با قانونگرایی ، داشتن اشراف اطلاعاتی ، نظارت ، پیش بینی ، پیشگیری ،  اقتدار و تدبیر ایجاد نماید.

رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : امروزه با توجه به رشد فزاینده سیستم های الکترونیک و ثبت اطلاعات در سیستم رایانه و شبکه ها باید با نظارت ، تهدیدات و آسیب پذیری را به حداقل رساند.

وی افزود : امروزه نگاه به حراست ، نگاه امنیتی براساس دانش محوری است و تولید حراست امنیت و حفاظت پایدار است . 

سیفی تاکید کرد : حراست مجری تمام اقدامات قانونی و سازمانی مرتبط با حفظ و حراست از کارکنان ، اخبار ، اطلاعات ، اسناد و مدارک و به ویژه کرامت نیروی انسانی می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم مسعود امیری به عنوان رییس حراست پایانه میعانات گازی پارس جنوبی معارفه و از خدمات کاظم آشوریان که در آستانه بازنشستگی می باشد تقدیر شد.

 

معارفه حراست  2

معارفه حراست  5
معارفه حراست  4

معارفه حراست  9
معارفه حراست  8
معارفه حراست  7
معارفه حراست  6
معارفه حراست  3

(سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰) ۰۹:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید