چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1400 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1400 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

متن پیام تبریک عباس اسدروز به شرح ذیل می باشد:

یا مقلّب القلوب و الابصار             یا مدبّر الیل و النهار

         یا محوّل الحول و الاحوال           حوّل حالنا الی احسن الحال


فرا رسیدن بهار زیبا و نوروز باستانی، طبیعت ردای طراوت و سرسبزی بر تن می‌کند و زمین را مملو از ترنم عشق و زیبایی می‌کند و به انسان‌ها انگیزه برای حرکت به سوی افق‌های جدید می‌بخشد. آغاز سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. 

سال گذشته را اگرچه در سخت ترین شرایط تحریم های ظالمانه و با وجود مشکلات و چالش‌های متعدد خصوصاً شیوع ویروس منحوس کرونا به پایان رساندیم ، اما به لطف و عنایت پروردگار و با تلاش و همت کارکنان سختکوش شرکت پایانه های نفتی ایران توانستیم ضمن دستیابی به اهداف وبرنامه های از پیش تعیین شده در عرصه‌های مختلف عملیاتی از جمله حمایت از ساخل داخل قطعات و تجهیزات پرکاربرد و حرکت به سمت جهش تولید با به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، تاب آوری در عملیات ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی ، توجه به محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و اهتمام در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت،‌ دستاوردهای مهمی حاصل نماییم. 

در سال جدید نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود ، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود. 

اینجانب ضمن گرامیداشت 29 اسفند ، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت کشور که یادآور قطع کامل دست بیگانگان از این سرمایه ی ملی بود، بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای ارزنده همه همکاران پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران در سال گذشته تقدیر و تشکر نموده  و فرارسیدن  عید نوروز و بهار طبیعت و تقارن آن با اعیاد خجسته ماه شعبان را به تک تک شما عزیزان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم سال نو ، سال نور و روشنایی ، مهر و مهربانی ، رونق و فراوانی ، شور و شعور و شادی برای همه شما همکاران و خانواده محترمتان باشد و در شرایط خاص کرونایی این ایام  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، در پناه ایزد منان و الطاف بیکران خداوند رحمان سلامت و تندرست بمانید. 


عباس اسدروز

مدیرعامل


(پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹) ۱۰:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید