چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۹
IOTC

نمایشگاه صنعت نفت با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود/ سوم بهمن‌ماه، آغاز رویداد بیست‌و‌پنجم

نمایشگاه صنعت نفت با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود/ سوم بهمن‌ماه، آغاز رویداد بیست‌و‌پنجم

با توجه به مجوز وزارت صمت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری نمایشگاههای تخصصی، نظر به بهبود نسبی وضعیت کرونا و موافقت وزارت نفت و حسب هماهنگی های به عمل آمده با مسؤلین شرکت سهامی نمایشگاهها، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی در تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران به نقل از شرکت ملی نفت ایران، نمایشگاه بیست و پنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه های آتی برگزار می شود.

 

* برگزاری با تاکید بر اجرای پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی
 
این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. علاوه بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان از پکیج بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و موارد ضدعفونی کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه سازی و... که در نمایشگاه‌های فعلی رعایت می شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه ای برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان در نظر گرفته است.
 
* بازدید ویژه متخصصان و فعالان صنعت 
 
یکی از این اقدامات شرایط بازدید صرفا برای متخصصین است. از این رو طی هماهنگی و مکاتبه با  ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شرکت های تابعه، تشکل ها و انجمن های تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، با برنامه ای هدفمند، کارت های دعوت بر اساس روزهای نمایشگاه و بر اساس سهمیه تخصیص یافته طبق اسامی و نفرات اعلام شده بخش های فوق توزیع می شود. شایان ذکر است بازدید از نمایشگاه صرفا بر اساس ارائه کارت دعوت روز مربوطه امکان پذیر خواهد بود.
 
* جانمایی بر اساس خدمات و گروه‌های کالایی
 
 در این دوره مشارکت کنندگان بر اساس گروه های کالایی مدنظر وزارت نفت جانمایی شده اند و برخی از سالن های مهم به شرح زیر است:

سالن ۷: ماشین های دوار   

سالن ۸ و۹: شرکت‌های بالادستی نفت 

سالن ۱۰ و ۱۱: دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری

سالن ۱۴ و ۱۵: پتروشیمی و صنایع مرتبط

سالن ۴۱: پالایش و پخش و صنایع مرتبط

سالن ۳۸: گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله، شیرآلات

(شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹) ۱۸:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید