به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( نهم آبان ) کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، مطالبی در رابطه با مهارت های برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع و راهکار بهبود ارائه خدمات ، کاهش تعارضات ، کاهش میزان دوباره کاری و سردرگمی ها ، افزایش میزان بهره وری/ کارایی/ اثربخشی موثر ، ایجاد محیط جذاب کاری برای کارکنان ، ایجاد زمینه های رشد و توسعه فعالیت ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان ، ایجاد انگیزه در دیگران ، تحقق اصول اخلاقی حاکم بر روابط و ... از سوی دکتر مریم صف آرا ارائه شد.
عکس : محمد پنهان