چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۳
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی در حوزه‌های تخصصی نفت جواب داد

تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی در حوزه‌های تخصصی نفت جواب داد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی توانستیم کارهای بزرگی در حوزه‌های تخصصی نفت انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: پایانه‌های نفتی ایران یکی از مراکز حساس و راهبردی در ایران اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: در راستای تأمین، بهسازی و نوسازی این سرمایه ملی که به رسم امانت به ما تحویل داده شده است باید با راهبرد و یک برنامه ریزی مدون در صنعت نفت کشور نقش آفرینی کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: پرسنل خدوم شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در تمامی پایانه‌های نفتی کشور مأموریت گرا است و پایانه نفتی خارگ مهمترین بخش اقتصاد کشور است که به اقتصاد جهانی پیوند می‌خورد.

وی اضافه کرد: خارگ مرکز ثقل صنایع مهم و حیاتی کشور است و موضوع خارگ در مقیاس ملی در نظر گرفته می‌شود. خارگ از هر لحاظ زیر ساختی نسبت به گذشته پیشرفت داشته و توسعه پیدا کرده است.

اسدروز تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای است که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی این شرکت پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تأمین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین المللی است.

اسدروز گفت: توجه به نیروی انسانی به یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت بدل خواهد شد و با تکیه بر نیروی انسانی توانمند داخلی توانستیم کارهای بزرگی در حوزه‌های تخصصی نفت انجام دهیم در بحث‌های اندازه گیری و خطوط جریانی اقدامات بسیار مناسب و مهندسی در این شرکت صورت گرفته و توانستیم به خودکفایی برسیم.
(جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید