چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۲۲
IOTC

نشست صمیمی بانوان ستادی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

نشست صمیمی بانوان ستادی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر و هفته زن ،نشستی صمیمی با حضور سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ، جمعی از بانوان ستادی در سالن ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در نشست صمیمی با بانوان شاغل در ستاد مرکزی پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی شایسته زن مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ایرانی است و پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، همچون چراغی، روشنایی‌بخش مسیر زندگی است.

وی افزود: ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه شما همکاران در خانواده بزرگ شرکت پایانه های نفتی ایران و به طور خاص به زنان توانمند، متخصص و پرتلاش صنعت نفت کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به توانمندی و شایستگی بارز زنان شاغل و هم‌راستا با اهداف و برنامه‌های وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، اهتمام و تلاش زیادی برای حضور جدی آنان در بخش‌های کارشناسی، تصمیم سازی و مدیریتی انجام شده و خوشبختانه تعدادی ازاین زنان فرهیخته و توانا در بخش‌های مختلف این شرکت حضوری مؤثر دارند .

اسدروز گفت: در پایان از همه همکاران تلاشگر، خلاق و توانمند شرکت پایانه های نفتی ایران تشکر نموده و ضمن تقدیر از تمامی بانوان شاغل در این شرکت، نیک روزی آنان را از درگاه خالق منان مسئلت می‌نمایم.


(سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید