چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۸
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد؛

آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور

آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور به عنوان یک اولویت در سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حضور خود در مجامع بین‌المللی نفت را پشت سر گذاشت که تاثیرگذاری مستقیم در تصمیم های کلان این مجامع بین‌المللی گواه این موضوع است.


وی افزود: اقدام های دیپلماتیک وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با هدف سودآوری اقتصادی و تفکر توسعه محور در سال گذشته توانست جایگاه تاثیر گذار ایران اسلامی در مجامع بین اللملی نفت را ثبیت کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور و نوسازی کامل اسکله آذرپاد، اولویت‌های مهم سال جدید است.

موسوی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص در شرکت پایانه های نفتی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت در سال ۹۷ برنامه‌های جامع و عملیاتی برای ارتقای دانش علمی و فنی نیروی انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: بر آموزش محور شدن نیروی انسانی متخصص در این شرکت تاکید داریم و امیدوار هستیم در کوتاه مدت به اهداف تعریف شده در این حوزه دست یابیم.
(یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید