چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۲۴
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۷

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۷

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

یامقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

همکاران گرامی و پرتلاش
با سلام و احترام
سال 1396 را که با پیام مقام معظم رهبری به« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال » مزین شد، در حالی با افتخار و سربلندی سپری می کنیم که با عنایت حق و توکل و توسل الهی و با عزم، اندیشه، همدلی، تعامل و همفکری جمعی شما همکاران عزیز و حمایت و پشتیبانی‌ مدیران ارشد صنعت نفت کشور شاهد توسعه، رشد و شکوفایی و دستیابی به جایگاه مهم شرکت پایانه های نفتی ایران در صنعت نفت کشور می باشیم. این موفقیت بزرگ درنتیجه تلاش تک تک شما عزیزان و همت و تعهد درراستای پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گازکشوراز طریق فرآیندهای عملیاتی با انجام پروژه های راهبردی در زمینه توسعه زیرساخت‌های مهم و استراتژیک صنعت نفت کشور محقق گردید.اجرای موفق و خلاقانه پروژه های نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تاسیسات و زیرساخت های موجود در مخازن ذخیره سازی، اسکله ها، بازوهای بارگیری، گوی های شناور، نوسازی و بهسازی خطوط لوله انتقالی و جریانی، عملیات توپکرانی هوشمند خطوط لوله زیردریایی، نوسازی شناورها و ارتقای ناوگان عملیاتی، ثبت رکوردهای چشمگیر درصادرات و عملیات دریایی، و کسب درآمد ارزی حاصله از رفع هزینه اجاره نفت کش ها و موفقیت های پژوهشی که همه و همه نشان از عزم و اراده بالای شما همکاران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران داشته و این آغازی خجسته بر جهت گیری مناسب مبتنی بر تفکر راهبردی، رویکرد سیستمی و مدیریت تحول در این شرکت معظم است که با کسب تقدیرنامه چهار ستاره نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت محقق شد.
بر خود لازم می دانم از یکایک همکاران عزیز و سخت کوش که در عرصه های خدمت و تلاش صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر و امید ، برای رسیدن به یک شرکت فعال، پویا و برتر و برای اعتلای صنعت نفت ایران، جهادگونه کوشش کردند تشکر و تقدیر نموده، ضمن تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و همچنین عید فرخنده وباستانی نوروز به همه عزیزان و خانواده محترم آنان، موفقیت روزافزون شما را در مسیر تحقق اهداف متعالی شرکت در سال پیش رو از خداوند بزرگ طلب کرده و اولویت های مهم عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1397 را ابلاغ نمایم:
1- تمرکز دلسوزانه و متعهدانه تمام منابع و ظرفیت های سازمانی بر انجام ماموریت اصلی و انجام بهینه وظایف محوله با هدف پشتیبانی از تولید پایدار نفت و گاز کشور.
2- کاهش استراتژیک هزینه ها، تداوم دستیابی به صرفه جویی در حوزه های مختلف مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و حذف اتلاف منابع سازمانی با استقرار و توسعه سیستم های اثربخش.
3- استقرار نظام پیشرفته نگهداری و تعمیرات مبتنی بر نظامنامه مدیریت دارایی های فیزیکی و برنامه محوری در اجرای پروژه های ارتقا و به روز رسانی تجهیزات و پروژه های تعمیراتی.
4- استفاده بهینه از منابع موجود و ارتقا بهره برداری منابع و سرمایه های سازمانی .
5- گشترش تعامل موثر و مستمر با مراکز علمی و پژوهشی و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های فنی مهندسی کشور و پتانسیل های علمی تحقیقاتی موجود و حمایت از ظرفیت های داخلی .
6- توسعه فعالیت های پژوهشی با محوریت انجام پروژه های کاربردی و هدفمند در جهت رفع نیازهای عملیاتی.
7- افزایش درآمدهای شرکت در حوزه خدمات دریایی .
8- به روز رسانی و افزایش توان دریافت و انتقال نفت خام در پایانه نفتی شمال .
9- همکاری و مشارکت با شرکت های بین المللی در راستای مساله یابی و حل مشکلات موجود در شرکت و ارتقا سیستم های فعلی .
10-بهره گیری از برترین فناورهای موجود و به کارگیری فناوری های روز دنیا .
11-افزاش همزمان سرعت، دقت و کیفیت فرآیند برگزاری مناقصات و انعقاد قراردادها با پیمانکاران توانمند و مجرب.
12-ارتقا دانش در حوزه بهبود عملکرد مدیریت مالی پروژه ها با توجه و تمرکز ویژه بر تامین و تخصیص بهینه منابع .
13-به روز نگه داشتن نیروها از طریق آموزش مداوم و ارایه خدمات آموزشی مناسب و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی مرتبط با فعالیت های شرکت با هدف ارتقا توان کارکنان.
14-بازنگری ساختار سازمانی شرکت به منظور چابکسازی، تخصصی شدن و افزایش کارایی.
15-بهبود فضایت تعامل و همکاری و اعتلای سطح اعتماد، احترام و همدلی متقابل کارکنان .
16-ارتقای فعالیت های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری با تاکید بر اتقای سلامت.

ومن‌الله‌التوفیق
سید پیروز موسوی
مدیرعامل
(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید