به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجید حسینی کنگانی در نشست ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر پایانه های نفتی ایران گفت: پایانه های نفتی ایران با مدیریت توسعه بخش خود، برای بهبود بخشیدن به فعالیت های عملیاتی و تخصصی و ارتقای کیفی این فعالیت ها و با رویکرد بهبود مستمر، در مسیر تعالی گام بردشته است و می توانیم آثار مثبت این حرکت را در ثبت رکوردهای صادرات و ذخیره سازی نفت خام و میعانات گازی به خوبی شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: تفکر و اندیشه راهبران سازمان در بدنه کارکنان جاری می شود و به همین دلیل پایانه های نفتی ایران هم اکنون یک سازمان خلاق، علمی و نوآور محسوب می شود.
حسینی کنگانی با اشاره به ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این ارزیابی با حضور 7 نفر از ارزیابان که متشکل از ارزیابان درون سازمانی شرکت ملی نفت ایران و ارزیابان بیرون از سازمان می باشد انجام می شود. این مهم در بازه زمانی 5 روز و بر اساس تعالی سازمانی EFQM (مدل مدیریت کیفیت اروپا) مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی در باره حوزه های مورد ارزیابی توسط ارزیابان گفت: در این بازه زمانی 5 روز حوزه رهبری و استراتژی، منابع انسانی، شرکاء، فرآیندها و نتایج مرتبط با آنها از سوی ارزیابان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
کنگانی یادآور شد: اهتمام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مبنی بر ضرورت تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی در چارچوب مدیریت تعالی بر اساس مدل EFQM و بهبود مستمر، زمینه خلاقیت و پویایی و تعهد سازمانی در این شرکت را افزایش داده است.