به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در آغاز این نشست گفت: برنامه استراتژیک پایانههای نفتی ایران رسیدن به جایگاه برتر منطقه خلیجفارس و دستیابی به جایگاه سوم جهانی است و در این مسیر پویایی، خلاقیت و تعهد سازمانی براساس مدل مدیریت تعالی راهگشاست.
وی ادامه داد: شاخصهای مدیریت تعالی در شرکت پایانه های نفتی ایران سبب شد تا بسیاری از دستاوردهای برجسته شرکت در حوزه عملیات صادرات، آموزش و پژوهش، اچ.اس.یی و تعمیرات اساسی حاصل شود.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر همکاری مستمر مدیران و کارکنان با گروه ارزیابان مدیریت تعالی و بهبود مستمر تاکید کرد.
نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به استناد اسناد و تکالیف بالادستی بهویژه قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، که برآیند کار کارشناسی متخصصان ستاد و چهار شرکت اصلی و الگوبرداری از مدلها و استانداردهای معتبر بین المللی است، به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی در خردادماه امسال ابلاغ شد.
مطابق با برنامه زمان، نخستین دوره جایزه که در این نشست به تصویب رسید، برگزاری جشن پایانی نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در نیمه نخست اسفندماه ۹۶ خواهد بود.