چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷
IOTC

توان پهلودهی همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در پایانه میعانات گازی عسلویه فراهم شد

توان پهلودهی همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در پایانه میعانات گازی عسلویه فراهم شد

رییس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه گفت: با درایت و مدیریت تخصصی و فنی پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، توان پهلودهی و بارگیری همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در این منطقه پارس جنوبی فراهم شد.

​به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، غلامعباس حیدری تصریح کرد: خوشبختانه گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های عملیاتی پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه برداشته شده و این توسعه، شتاب عملیات پهلودهی، بارگیری و تحویل میعانات گازی به مشتریان آسیایی و اروپایی جمهوری اسلامی را درپی داشته است.

وی ادامه داد: نکته برجسته فعالیت‌های تخصصی در پایانه‌های نفتی ایران، تلاش نیروهای توانمند صنعت نفت در راستای توسعه و مدرن سازی زیرساخت ها و تاسیسات است که با همت مدیریت این شرکت و تعهد و انسجام کاری در بین تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران محقق شده است.

حیدری یادآور شد: رکورد پهلودهی سه فروند نفتکش پهن پیکر در گوی های شناور شماره های 1 تا 3 پایانه میعانات گازی عسلویه و همچنین رکورد پهلودهی همزمان ۱۰ کشتی نفتکش در پایانه نفتی خارگ نشان از تدبیر و همت عالی مدیریت و کارکنان این شرکت برای دستیابی به اهداف و ماموریت های مهم وزارت نفت است.
  
رییس پایانه میعانات گازی عسلویه تصریح کرد: این موفقیت ها سبب شده است تا شرکت پایانه‌های نفتی ایران استانداردهای بین‌المللی در حوزه های مختلف عملیاتی خود را از شرکت‌های معتبر دریافت کند. 

(یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید