یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰
IOTC
مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران

تجهیز و نوسازی اسکله مسافری پایانه نفتی جزیره خارگ

تجهیز و نوسازی اسکله مسافری پایانه نفتی جزیره خارگ

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تجهیز و نوسازی و بهسازی اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ خبر داد و گفت: مشکلات حمل و نقل دریایی جزیره خارگ رفع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران محمد نوروزی‌فرد عصر شنبه در حاشیه بازدید از اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ اظهار کرد: عملیات عمومی شرکت پایانه نفتی ایران که متولی تردد دریایی در مسیر بوشهر - خارگ - بوشهر است، توانست در سال ۹۵ خدمات قابل قبولی به شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و نیز اهالی شریف ساکن درجزیره خارگ ارائه دهد.


وی افزود: در سال ۹۵ مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران توانست با چارترکردن شناور کاتاماران در مسیر بوشهر – خارگ – بوشهر ۶۳۰ سفر دریایی در طول ۱۲ ماه انجام دهد و ۱۰۶ هزار و ۳۳۰ مسافر از کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ خانواده کارکنان صنعت نفت و اهالی شریف ساکن جزیره را جابه‌جا کند.

نوروزی‌فرد تصریح کرد: در کل ۳۶۶ روز سال ۹۵ این شناور ۲۳۵ نفره ۵۱ روز به دلیل شرایط بد جوی، دریا روی نداشته است. باتوجه به شروع ایام نوروز و افزایش ترددهای دریایی با رایزنی صورت‌گرفته توسط این مدیریت، سرویس شناور چارتر شده به دو سرویس رفت و برگشت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته و مساعدت مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تا حدود زیادی توانسته‌ایم مشکل حمل و نقل دریایی جزیره خارگ را با چارتر کردن این شناور حل کنیم.

نوروزی‌فرد یادآور شد: توسعه و تجهیز و نوسازی و بهسازی اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ توسط کارکنان فنی عملیاتی این شرکت به‌صورت دوره‌ای و برنامه‌ریزی مدون به انجام می‌رسد. همچنین عملیات‌های پهلودهی و پشتیبانی این اسکله مسافری توسط واحد عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران به صورت روزانه پایش می‌شود.
تعداد بازدید : ۱,۰۳۸
(پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶) ۰۹:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید