چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۳
IOTC
از ابتدای سال تاکنون؛

۲۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ انجام شد/ جابجایی ۱۶۷ هزار مسافر

۲۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ انجام شد/ جابجایی ۱۶۷ هزار مسافر

مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به انجام دو هزار و ۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۶۷ هزار نفر جابجا شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم در حاشیه جلسه بررسی عملکرد فرودگاه شهدا خارگ اظهار داشت: در هفته بالغ بر ۹۲ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه شهدای خارگ انجام می‌شود.


وی افزود: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۱۳۰ پرواز از این فرودگاه انجام شده است که شامل ۱۶۷ هزار ۲۷۰ مسافر و حدود سه میلیون و ۴۰ هزار ۵۰۰ کیلوگرم بار همراه مسافر جابجا شده است.

مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: این میزان مسافر شامل افراد بومی خارگ و کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ می‌شود.

باقری مقدم بیان کرد: پروازهای یاد شده به جزیره خارگ به طور عمده از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، بوشهر، اهواز، بهرگان و بالعکس انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طول باند فرودگاه جزیره خارگ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۲۰۰ متر بود که پس از انقلاب به یک هزار و ۸۰۰ متر افزایش یافت و در حال حاضر نیز، طول این باند دو هزار و ۳۳۴ متر و در حد استاندارد است.
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید