چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
IOTC

شتاب در تکمیل پروژه های نوسازی اسکله های صادرات نفت خام

شتاب در تکمیل پروژه های نوسازی اسکله های صادرات نفت خام

اجرای پروژه نوسازی و توسعه اسکله "آذرپاد" و "تی" در پایانه صادراتی خارگ به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، شرکت پایانه های نفتی ایران برای به منظور تسریع در انجام ماموریت های بین المللی وزارت نفت در حوزه صادرات نفت خام، آخرین مراحل پروژه نوسازی اسکله های "آذرپاد" و "تی" را با شتاب بیشتری انجام می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، صادق دراوی پور مدیر امور فنی این شرکت با بیان این مطلب در جنع خبرنگاران محلی افزود: پروژه نوسازی و توسعه اسکله «آذر پاد» در پایانه صادراتی خارگ به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در حال تکمیل است.

وی در ادامه افزود:با انجام تعمیرات نوسازی و توسعه اسکله پایانه های نفتی ایران عمر مفید این اسکله ها را تا حد زیادی افزایش می یابد .

داروی پور تصریح کرد : افزایش ضریب ایمنی اسکله ها، کاهش هزینه های تعمیراتی و افزایش سرعت پهلو گیری کشتی ها را از جمله مزیت های مهم پروژه نوسازی و توسعه "آذرپاد" و "تی"  عنوان کرد.

مدیر فنی شرکت پایانه های نفتی ایران در پایان یادآور شد : این اسکله به وسیله دو نمایشگر کامپیوتری به ساحل مرتبط می‌باشد و مجهز به سیستم کمک ناوبری پیشرفته، سیستم اطفاء حریق خودکار و نیمه خودکار و سیستم چرخشی و گرمایشی سوخت به منظور پیشگیری از لخته شدن آن می‌باشد.

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۰۰:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید