چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۴
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی خبر داد:

تجهیز پایانه‌های نفتی ایران به مجهزترین سیستم‌های اندازه‌گیری

تجهیز پایانه‌های نفتی ایران به مجهزترین سیستم‌های اندازه‌گیری

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پایانه‌های نفتی ایران به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های اندازه‌گیری نفت مجهز شده است که این سیستم‌ها جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی  اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به لحاظ برخورداری از تجهیزات و سیستم دقیق اندازه‌گیری نفت خام و میعانات گازی برای مشتریان دارای اعتبار جهانی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه طراحی و ساخت این سیستم‌ها برای اولین بار در خاورمیانه توسط مختصصان داخلی و با حمایت این شرکت انجام شده است افزود: این نوع دستگاه به لحاظ دانش طراحی از پیچیده‌ترین تجهیزات صنعت نفت به شمار می‌رود.

موسوی بیان کرد: این دستگاه برای مشتریان خارجی بسیار قابل توجه بوده و به منظور اندازه‌گیری حجمی نفت خام صادراتی از اسکله شرقی (T) و ساحل اسکله آذرپاد استفاده می‌شود که هر دو مکان از مجموعه‌ای مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های اندازه‌گیری نفت تعبیه شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: این سیستم‌ها با دقت زیاد، کار اندازه‌گیری و محاسبه نفت صادراتی را انجام می‌دهند.

وی گفت: صحت دستگاه‌های اندازه‌گیری هر ساله با نظارت بازرسین مستقل مورد آزمایش و کالیبره قرار گرفته تا حصول اطمینان شود که دستگاه‌های اندازه‌گیری از دقت کافی و محاسبه دقیق نفت صادراتی مطابق با آخرین استانداردهای شناخته شده بین‌المللی برخوردار است.

(شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید