چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹
IOTC

صادرات نفت و میعانات گازی به بیش از ٢ میلیون بشکه در روز رسید

صادرات نفت و میعانات گازی به بیش از ٢ میلیون بشکه در روز رسید

وزیر نفت حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم اکنون بیش از ٢ میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس مهمترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال ٩٥ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، ١٥ اسفندماه) در حاشیه دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان صنعت نفت در گفتگویی کوتاه با شانا درباره حجم صادرات نفت ایران اظهار کرد: صادرات نفت ومیعانات گازی ایران هم اکنون بیش از ٢ میلیون بشکه در روز است.

وی درباره مهمترین اولویتهای سال ٩٥ وزارت نفت هم با تقسیم آن به دو بخش بالادستی و پایین دستی، اظهار کرد: تکمیل فازهای نیمه تمام پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس و امضای قراردادهای جدید نفتی مهمترین اولویتهای بخش بالادستی نفت در سال ٩٥ است.

زنگنه مهمترین اولویت بخش پتروشیمی را تکمیل و به پایان رساندن واحدهای نیمه کاره پتروشیمی عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش خوراک پتروشیمی برای واحدهای موجود از دیگر اولویتهای این بخش است.

مراسم دیدار نوروزی وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح امروز (یکشنبه، ١٥ فروردین ماه) درساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور معاونان ارشد وزیر نفت و کارکنان این صنعت برگزار شد.

(یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵) ۱۳:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید