به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدعلی رسول زاده گفت: در حالی که درصد پیشرفت مورد انتظاردراجرای این پروژه تا پایان آذرماه 70 درصد در نظر گرفته شده بود درفاز اول اجرای این پروژه شرکت پایانه های نفتی ایران 87درصد پیشرفت داشت.
به گفته وی پروژه مدیریت عملکرد درسه فازتعریف شده است که فازاول پیاده سازی مدیریت عملکرد نوین کارکنان فازدوم استاندارد سازی و فازسوم ارتباط با زیر سیستم های منابع انسانی از جمله آموزش, جبرن خدمات و ترفیع ها است.
رسول زاده خاطر نشان کرد:همکاری سرپرستان و کارکنان شرکت که درتغذیه اطلاعات و ارزیابی کارکنان و پیاده سازی این برنامه که بخش مهمی از پروژه مدیریت عملکرد است موجب وضعیت مطلوب اجرای این پروژه شد.
وی افزود: شاخص های برنامه ریزی، ارجاع وظیفه بر مبنای 660 و ارجاع یک وظیفه و پایش ازموارد مورد ارزیابی و امتیازدهی دراجرای پروژه مدیریت عملکرد نوین کارکنان است.
رسول زاده پیش بینی کرد: با توجه به همکاری اثر بخش سرپرستان و کار کنان شرکت پایانه های نفتی ایران دراجرای صحیح فازاول پروژه مدیریت عملکرد نوین کارکنان، درپایان سال جاری نیز همچنان بالاترازدرصد پیشرفت مورد انتظار قراربگیرد.