چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶
IOTC

انجام تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی خارگ

انجام تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی خارگ

بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی خارگ پس از انجام تعمیرات اساسی و رفع اشکال توسط متخصصان مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با موفقیت نصب و راه اندازی شد .

به گزارش پایگاله اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،آرش حسنوند رییس تعمیرات مکانیک شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی خارگ به منظور تعمیر و رفع نشتی از محل نصب آن در اسکله به کارگاه خشکی منتقل شده بود با تلاش متخصصان این شرکت با صرف 2 هزار و یکصد نفر نفر ساعت با موفقیت بر روی اسکله نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت .

رییس تعمیرات شرکت پایانه های نفتی ایان تصریح کرد:با انتقال این بازوی بارگیری به کارگاه تعمیراتی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدامات لازم به منظور جداسازی قطعات صورت پذیرفت که پس از انجام بررسی و شناسایی کلیه قطعات معیوب و جایگزینی تجهزات جدید مونتاژ آن نهایی شد.

حسنوند با توضیح این که بازوی بارگیری به منظور نقل و انتقال ایمن محموله های نفتی و غیر نفتی بین اسکله و کشتی به کار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تعمیر بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی نشت نفت خام در هنگام بارگیری از این اسکله به صفر می رسد.

(دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۴:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید